Galantusz Grafika
Hungarian English French German Italian Portuguese Romanian Russian Spanish

Szórólap egyszerűen

Milyen trükköket alkalmazunk, hogy hatékony legyen szórólapja? Milyen elemekből készítjük el a flyer-ét?

Most eláruljuk a titkot!

Miután átbeszéltük Önnel a légyeges motívumokat, amelyben elmondja nekünk az elképzelését, a következő módon fogjuk elkészíteni a szórólap terveket:

 Az elmondás alapján megkeressük, kiemeljük a legnagyobb erényét a reklámozni kívánt termékről. Így középpontba állítva a reklám tárgyát elkezdjük a szórólap tervezését.

Először is kitalálunk egy nagyon jó címsor! Ez megragadja a tekintetet, és olvasásra késztet.
Az első érzelmeket itt lehet lemérni igazán, és csak egy pár másodpercen múlik! Vagyis, ha érdekes továbbolvassák. Kb. ennyi idő alatt dől el a szórólap sorsa... Tehát a címsor kiemelten fontos tényező!

A szórólap szövegezését rövid, ámde velősre, egyértelműen megfogalmazva a készítjük el. Külön figyelünk a tagoltságra. Ami fontos, hogy az átlagember nyelvén fog íródni! Így nem marad az olvasóban kétség, vagy bizonytalanság - egyből tudni fogja mi a szórólap rendeltetése. A tagolásokkal, kiemelésekkel, színekkel, képi elemekkel tovább növeljük a bizalmat és tartjuk fent az érdeklődést.

Az olvasás alatt valahogy rá kell venni az olvasót, hogy cselekedjen, akarjon vásárolni:

Ezt úgy érjük el, hogy egyértelműsítjük számára a tervezés során, hogy mit kell tennie ahhoz, hogy a termékhez jusson.

Ha rajtunk múlik, akkor a hátoldalt sem hagyjuk üresen. Vétek! A szórólap hatékonysága megnőhet ezáltal. A hátoldalt fel lehet használni az első oldal információinak alátámasztására. Ezáltal még hitelesebb lesz szórólapunk.

És még pár jó tanács Önnek:

A szórólap hatékonyságát úgy mérheti a legjobban, hogy tervezéskor a lap aljára, vagy a szórólap hátoldalára kupont tetet, melynek beváltásával mérheti a szórólap hatékonyságát, vagy vásárlás esetén valamilyen ajándékot kínál a vevőnek.

Van még egy fontos dolog...

...egy szórólappal a hatékonyság nem releváns! A bizalmatlan vásárlókat úgy lehet megnyerni, ha rendszeresen jelen vagyunk életükben, azaz többször kell eljuttatni hozzájuk promóciónkat!

Kategória: