Galantusz Grafika
Hungarian English French German Italian Portuguese Romanian Russian Spanish

Céges arculattervezés

A letisztult formai megjelenés az arculatban

Az arculat, vagyis a vizuális megjelenés hozzásegíti vállalkozását, hogy elérje azt a kommunikációs szintet, amit, ténylegesen képviselni akar.

Ha céltudatosan a vállalkozása minden területén egységes arcát mutatja ügyfeleinek, akkor azt üzeni, hogy szervezett és szakértői munka folyik cégében.

Mire jó az arculat?

  Az arculat nem egy szépen megtervezett grafika, hanem a cég értékesítési rendszerének a része, mely segíti az értékesítést, eladást.

Az arculattervezés stratégiája

Hogy a célcsoport és a vállalat számára optimális arculat készüljön, fontos, hogy a tervezést megfelelő előkészület előzze meg. Így, felmérjük a tevékenységi területet, és üzleti szempontok alapján készítjük el a céges arculatot. 

Hogyan készül az arculattervezés nálunk?

Mindig az iparág sajátosságaira támaszkodva, marketing szempontok figyelembevételével tervezzük meg cége arculatát.

Az arculat tervezése előtt kell egy arculati megbeszélés. A megbeszélésen tisztázzuk az arculati kérdéseket, kiemelten azt, hogy milyen területre készül az arculat.

A megbeszélésre hagyatkozva megtervezzük az arculati összeállítást. A munkamenetünk szerint egy tervet mutatunk be, amint elkészültünk.

Az elfogadott terv alapján készítjük el az arculat minden elemét. Ezt követően adjuk át a kész arculati anyagot. A logón kívül a nyomdai sokszorosításra szánt elemeket is tartalmazza a megfelelő formátumokban az arculati terv.

Ha az arculati terv nem egyezik az elképzeléssel, újra átbeszéljük, és ennek megfelelően célzunk megint.

Az árban ez az egy újra tervezés benne van. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre egy tervet készítünk el, ha nem nyerte el a tetszését az első terv, akkor abból kiindulva építjük fel az újabb arculati tervet.


Névjegykártya tervezés
Honlap tervezés